Biļetes

Visa nedēļa

€450 Iegādājies savu biļeti uz Rīgas mārketinga nedēļu jau tagad!

Apmeklē visus vai izvēlies sev interesantākos Rīgas mārketinga nedēļas pasākumus. Piecās dienās runāsim par mārketinga jomas aktualitātēm un smelsimies iedvesmu lieliem darbiem!

Konference

€250 Iegādājies savu biļeti uz Rīgas mārketinga nedēļu jau tagad!

Apmeklē konferenci - Unikāla vide, kurā mārketingā strādājošajiem gūt pieredzi un zināšanas par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju un analītikas jomā, patērētāju uzvedības tendencēm, mediju lietošanas paradumiem, kā arī būtiskāko GDPR jautājumos. Šogad konferences uzmanības centrā arī klienta - aģentūras attiecības. Vadošo uzņēmumu un aģentūru pārstāvji dalīsies pieredzē par to, kā panākt efektīvu rezultātu un nodrošināt veiksmīgu sadarbību starp visiem iesaistītajiem partneriem.

SEMINĀRS - DIGITĀLAIS MĀRKETINGS

€150 Iegādājies savu biļeti uz Rīgas mārketinga nedēļu jau tagad!

Aktuālākās digitālā mārketinga tēmas: “influenceru” mārketings, iesaistošs digitālais saturs, efektīvu digitālo kampaņu veiksmes stāsti, digital storytelling, artificial Intelligence (AI) & Machine Learning (ML). Semināra laikā dzirdēsiet gan vietējo, gan ārvalstu runātāju pieredzi un stāstus.

SEMINĀRS - KLIENTA PIEREDZE

€150 Iegādājies savu biļeti uz Rīgas mārketinga nedēļu jau tagad!

Kā apmierināt arvien pieaugošās patērētāju vēlmes un vajadzības? Kā izmantot tehnoloģijas (piem., AI), lai nodrošinātu veiksmīgu patērētāju pieredzi? Personalizācija un spēļu elementi klientu pieredzes veidošanā. Ceļš uz ilgtermiņa lojalitāti.

SEMINĀRS - MĀRKETINGA LOMA UZŅĒMUMĀ

€150 Iegādājies savu biļeti uz Rīgas mārketinga nedēļu jau tagad!

Diena veltīta tam, lai palīdzētu mārketinga speciālistiem noteikt to atbildības lauku – par ko tie atbild uzņēmumā šobrīd un par ko tiem vajadzētu atbildēt, lai maksimāli efektīvi palīdzētu uzņēmumam sasniegt biznesa mērķus un būt gandarītam par paveikto. Seminārs palīdzēs apzināt un pilnībā izmantot to potenciālu un rīkus, kas pieejami uzņēmuma iekšienē. Lūk, tikai daži piemēri – uz klientu orientēta mārketinga domāšana, mārketinga atbildību noteikšana, pārmaiņu vadība, kā arī pārējo darbinieku iedvesmošana un uzņēmuma kā darba devēja tēla stiprināšana.

Biļešu skaits: 1
SUMMA: 0