Anna Celmiņa

Anna Celmiņa

Stratēģiskā direktore, DDB Latvija
Trešdiena 17.10.
13:40 - 14:10


PAR LEKTORU
Anna Celmiņa ir reklāmas stratēģis ar vairāk kā 10 gadu ārvalstu pieredzi.  Annai ir maģistra grādi no Stokholmas universitātes un no Kings College Londonā, kur Anna pētījusi patērētāju pieredzes un zīmolu stāstu veidošanu. Strādājusi reklāmas aģentūrā Story Worldwide Londonā ar tādiem klientiem kā Johnson&Johnson, Lexus un Brown Forman. Savukārt “klienta pusē” Anna ir vadījusi Stratēģiskā mārketinga departamentu Britu Medicīnas asociācijā Londonā. 


TĒMA


Patērētāju pieredzes veidošana mazumtirdzniecībā

Kā šobrīd mainās iepirkšanās pieredze? Vai nākotnē būs fiziski veikali?
Kā izmaiņas ietekmēs to, kā veidojam attiecības ar patērētāju?
Vai publisko telpu iespējams personificēt?
Uz ko likt stratēģiskos uzsvarus - online vai offline vidi?

Aplūkosim retail tendences, pasaules spilgtākos piemērus un dalīsimies ar praktiskiem padomiem par to, kur sākt, lai būvētu patērētāja pieredzi.