Ģirts Polis

Ģirts Polis

MrPolis.com vadītājs
Ceturtdiena 09.11.
12:20 - 14:40


Pēc 15 gadiem darbā ar Audi, Ģirts Polis ir nodibinājis MrPolis.com - privātu mārketinga konsultāciju kompāniju, kas specializējas uzņēmumu mārketinga potenciāla atklāšanā.

Turklāt viņš ir pievienojies Amazone grupai kā mārketinga departamenta vadītājs un iesaistījies dažādos inkubatoros kā mārketinga mentors.

Ģirta profesionālās intereses ir saistītas ar cilvēka uzvedību sākot no statistikas norādēm, modeļiem un uzvedības paradumiem līdz pat psiholoģijai, neiroloģijai un uzvedības ģenētikai.

Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā?
Mārketinga vadītājam 2020. gadā lielākais izaicinājums būs paaudžu savienojamība. Mainīsies mārketinga speciālisti, parādīsies jaunas mārketinga tendences un rīki, kas iegūs arvien lielāku interesi un uzmanību. Svarīgi šajā pārmaiņu laikā ir nepazaudēt uzkrātās iemaņas un zināšanas, un vienlaicīgi spēt ieviest jauninājumus bez saspīlējumiem un aizķeršanās.

Kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība mārketinga nozarē Latvijā?
Latvijā ir lieliski, zinātkāri cilvēki. Mūsu zināšanas nekādā mērā nav zemākas, kā citviet pasaulē. Jāapzinās arī, ka vairs nav svarīga uzņēmējdarbības ģeogrāfiskā pozīcija, jo robežas ir nojauktas. Svarīgi ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Dēļ saspringtās cīņas par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem.

Kāds, Tavuprāt, šobrīd ir nozīmīgākais digitālā mārketinga trends?
Nedomāju, ka digitalizācija ir pats nozīmīgākais trends, kam jāpievērš uzmanība. Par digitalizāciju, manuprāt daudz intersantākas sfēras ir cilvēku psiholoģija, neiroloģija un ģēnētika. Mūsu uzvedības principi un stimuli, pamats mūsu darbībām un izpausmēm.


Kādēļ būtiski apmeklēt vismaz vienu mārketinga nozares pasākumu ik gadu?
Mārketinga pasākumos nozares speciālistiem ir iespēja satikt sev lidzīgi domājošus cilvēkus. Pārspriest aktualitātes, uzzināt interesantus jaunumus un izvērst diskusijas par sev interesējošām tēmām.