Jānis Kļaviņš

Jānis Kļaviņš

Partneris, Cogito Consulting
Ceturtdiena 18.10.
14:10 - 14:30
Ceturtdiena 18.10.
15:00 - 15:40


PAR LEKTORU

No 2008. gada vadījis mārketinga un komunikāciju apmācības mārketinga vadītājiem, uzņēmumu vadītājiem, kā arī mediju un radošo aģentūru darbiniekiem. Strādājis par reklāmas tirgus analītiķi, komunikācijas stratēģiju veidotāju, mediju aģentūras „Initiative Latvia” vadītāju. Bijis Valmieras biznesa inkubatora vadītājs. Kopā ar domubiedriem izveidojis konsultāciju uzņēmumu „Cogito Consulting”, kura pamatnodarbošanās saistīta ar mārketinga stratēģiju izstrādi un biznesa konsultācijām.

TĒMA

Mārketinga loma uzņēmumā: par ko Tavā uzņēmumā atbild mārketinga vadītājs vs. par ko tam vajadzētu atbildēt?

Mārketingu Latvijā vēl joprojām bieži jauc ar reklāmu. Mūsdienu nežēlīgās konkurences apstākļos saprast atšķirību var nozīmēt izdzīvot. Turklāt Uzņēmumi daudz domā par pienākumiem, taču reti sadala atbildības. Tiks apskatīts piemērs, kādēļ mārketinga vadītājiem reizēm jāatbild par visa uzņēmuma rezultātu.

Runāsim par to, ko nozīmē jēgpilns un ilgtspējīgs mārketings. Par to, kā atrast būtiskāko un fokusēties uz to, kā arī to, kā iespējot visas uzņēmuma struktūrvienības uzņemties līdzatbildību par mārketinga mērķiem.