Marit Kroon

Marit Kroon

Coca-Cola Baltics, inovāciju, stratēģijas un zīmola vadītāja
Ceturtdiena 09.11.
11:00 - 12:30


Marit Kroon ir mārketinga vadītāja biznesam Centrālajā un Austrumeiropā.

Kaislīga mārketinga eksperte, inovāciju uzsācēja, komunikāciju stratēģiste un uzņēmumu vadītāja, Marita Krūna ir bijusi daļa no uzņēmuma “Coca-Cola Company” starptautiskās mārketinga komandas jau vairāk kā 13 gadus. Karjeras laikā Marita ir ieguvusi pieredzi Baltijas valstīs, divus gadus vadījusi jaunu dzērienu biznesu Polijā un organizējusi patiesi oriģinālus mārketinga projektus, piemēram “Dalies kolā” vai cilvēku īpašvārdu izvietošana uz pudelēm Centrālajā un Austrumeiropā. Šobrīd Marita vada biznesa attīstību un stratēģiskā mārketinga komunikāciju Centrālās un Austrumeiropas reģionos. Marita ir sertificēta inovāciju trenere, ieguvusi Melno jostu Inovāciju radītāju struktūrā.

Gadījuma izpēte - Kā padarīt savu organizāciju par inovāciju virzītājspēku - gadījums, kurā izpētīta inovāciju aizsākšanas metode, kas noveda pie patērētāju iesaistīšanas akcijas “Vēstījums kolas pudelē”

2016. gada Ziemassvētku laikā dažiem veiksmīgajiem patērētājiem Itālijā bija iespēja izmantot jaunu veidu, kā sazināties ar saviem tuviniekiem - ar jaunāko tehnoloģiju palīdzību kolas pudelē ievietotu vēstījumu. Šis inovatīvais tehnoloģiju risinājums radās pavisam citu ideju ietekmē un procesā - inovāciju virzītājspēku metodoloģijas un pārveidošanas ideju ietekmē, kas balstītas uz spēcīgu ieskatu un netradicionālu pieeju biznesa problēmām. Pieeja, ko mēs izmantojam, “Coca-Cola” uzņēmuma mārketinga speciālistus padara par multifunkcionāliem un prasmīgiem inovāciju virzītājspēkiem. Līdz ar to šie speciālisti rada jaunas, neparastas idejas, kas balstītas uz konkrētiem uzņēmumā apspriestiem virzieniem. Kā arī pēc tam šiem speciālistiem ir iespēja savas idejas piedāvāt tālāk vadības pārstāvjiem, lai tās liktu lietā. Manā gadījuma izpētē es ļaušu nelielu ieskatu šajā procesā un aicinu mārketinga speciālistus pārdomāt un apsvērt viņu lomu organizācijā. Kā arī es iesaku gudri izmantot pieejamos resursus un nākt klajā ar neierastiem biznesa risinājumiem.