Matt Whelan

Matt Whelan

Digitālās stratēģijas vadītājs, The Specialist Works, Lielbritānija
Otrdiena 16.10.
16:00 - 16:30


PAR LEKTORU

Search mārketinga veterāns Matt veido digitālo mediju kampaņas zīmoliem jau vairāk nekā 10 gadus. Šai laikā viņš ir palīdzējis uzņēmumiem no dažādām nozarēm sadalīt savu ieņēmumu mērķus no dažādiem mārketinga budžetiem.

Matt ir arī izveidojis virkni aģentūru un apmācījis mediju komandas, uzrakstījis šajā nozarē vadošās PPC (Pay per click) rokasgrāmatas un uzstājies konferencēs visā pasaulē. Patlaban viņš ir atbildīgs par produktu attīstību neatkarīgā mediju aģentūrā The Specialist Works, kur globālām un strauji augošām kompānijām palīdz ar savām detalizētajām tehiskajām zināšanām tiešsaistes un bezsaistes mediju piegādē, lai radītu risinājumus, kas salauž tradicionālo plānošanu un pirkšanas paradumus un piedāvā klientiem jaunas, graujošas un efektīvas kampaņas, kas pielāgotas individuālai patērētāju pieredzei. 

TĒMA

Making Video Marketing Work

Video looks great. And people engage with it. But how do you use it as an acquisition channel, to cost-effectively drive new customers?

Matt will talk about utilising your video content for paid and organic acquisition – including the delivery channels and formats you should use for maximum performance, and why. He’ll cover social video, programmatic video and pre-roll, including how to get the best out of YouTube, Facebook and other publishers around the web. Matt will also show some real client data on how customers interact with video, and discuss the proper measurement framework you should be using to get the most possible value from your video campaigns.