Reins Grants

Reins Grants

Mārketinga konsultants
Piektdiena 19.10.
14:20 - 15:00
Piektdiena 19.10.
12:00 - 12:30


PAR LEKOTRU


Pirms 15 gadiem izveidoja stratēģiskās plānošanas nodaļu aģentūrā DDB, kura 5 gadu laikā kļuva par apbalvotāko aģentūru mārketinga efektivitātes konkursos. Strādājot vadošajās reklāmas aģentūrās definējis komunikāciju stratēģijas tādiem zīmoliem kā LMT, Maxima, Alfa, McDonalds, Lattelecom, Volkswagen un izstrādājis vairāku zīmolu stratēģijas Baltijas un Austrumeiropas līmenī.

Pēdējos 5 gadus ir veicinājis izaugsmi (vismaz 50% gadā) dažāda izmēra uzņēmumos starptautiskā mērogā. No sākuma izveidojot un vadot 4finance grupas mārketinga komandu 12 valstīs. Pēc tam 3 gados padarot jaunuzņēmumu Sonarworks par vadošo spēlētāju ierakstu studiju kalibrācijas programmatūrās. 2017. gadā Sonarworks tika atzīts par Latvijas Startup zīmolu Nr.1

Tēma

Ko mācīties no startapiem?

Kā jaunuzņēmumu pieeja mārketingam atšķiras no uzņēmumiem, kuri ir jau lieli un stabili?

Ko uzņēmumi, kas cīnās par izdzīvošanu, dara savādāk? Vai šī pieeja ir jauna un revolucionāra?

Kā mārketinga vadītāji var padarīt mārketingu efektīvāku un komandu produktīvāku? Kā palielināt mārketinga lomu uzņēmumā?