Russell McAthy

Russell McAthy

Izpilddirektors, CUBED, Lielbritānija
Otrdiena 16.10.
15:30 - 16:00


PAR LEKTORU

Russel McAthy ir vairāk nekā desmit gadu pieredze darbā ar digitālo datu analīzi, kas ir viņa karjeras pamatā. Strādājot ar kompānijām startup pozīcijās līdz pat FTSE100 uzņēmumiem, viņš ir vadījis komandas ceļā uz labāku mārketinga sniegumu, izmantojot datus.

Pēc dažādiem amatiem aģentūrās un konsultāciju biznesā viņš šobrīd vada savu komandu kā izpilddirektors, veidojot mārketinga atribūtu platformu. CUBED piedāvā jaunu skatījumu uz digitālajiem datiem, kas palīdz zīmoliem saprast, kā patiesībā patērētāji mijiedarbojas ar mārketinga aktivitātēm tiešsaistē un bezsaistē.

Russel McAthy ir uz datiem balstīta mārketinga sludinātājs. Viņa prasmes analītikā, Search mārketingā un digitālajā pārvaldībā ir augstu novērtētas virknē dažādās konferencēs Apvienotaja Karalistē. Viņš ir problēmu risinātājs, radošs domātājs, kurš mīl globālo tīmekli. Pēc pāris kopīgiem alus kausiem Tu jau drīz ieraudzīsi viņa nūģīgo pusi un uzzināsi, ko viņš domā par datos balstīta mārketinga nākotni.

TĒMA

Everything you think about your analytics is probably wrong

Its become cool to be data driven. Using smart analytics is allowing brands to drive improvements in their marketing activity without the need for guess work. In this talk Russell will go through a number of ways brands are using data and show where they are not always seeing the full picture. This will range from the basics like conversion rate through to his passion topic, marketing attribution. Come to this talk to learn more about the mistakes even big brands are making and ensure that you’re set for an accurate and actionable analytics led future!