Serge van Marion

Serge van Marion

Radošais Direktors, Oxyma
Piektdiena 19.10.
09:55 - 10:30


PAR LEKTORU

Pēc saņemtās godalgas oriģināltekstu izstrādē tradicionālās reklāmas jomā Serge van Marion pirms pāris gadiem pievērsās digitālajai. Kā Radošais Direktors viņš vada radošu komandu  uzņēmumā Oxyma, veidojot digitālo CRM pieredzi.

Vairāk par visu Seregem patīk radoši pārvaldīti dati, un viņa saknes oriģināltekstu radīšanā šodien viņam noder, lai veidotu arī balss asistentu pieredzi. Serges moto ir: “ Iegūt godalgas - tā ir spēles daļa, bet patiesais mērķis ir iegūt sirdis”

TĒMA

(CRM) Now is the time to get personal

In the presentation ‘(CRM) Now is the time to get personal’ I will show how we use creative campaigns to collect data, use data to come up with new creative campaigns and also how to use creative e-mail techniques to personalise campaigns better. This will be an inspiring presentation with a lot of examples of emailcampaigns for majorbrands, and some figures to show their success. Mostly listeners get inspired by the way our campaigns help them with breaking free from the focus on clicks and opens.