PAR LEKTORU
- Kvalificēta CCXP
- Katie Stabler jau 13 mēnešus ir Lowell Klientu pieredzes (CX) dizaina un piegādes vadītāja, kura atbalsta uzņēmuma korporatīvo stratēģiju, uzlabojot darbu ar kredītiem. Viņas loma ir pārstāvēt klientus un nodrošināt, ka klients vienmēr ir uzmanības centrā visās uzņēmējdarbības jomās.
Iepriekšējā pieredze – Izpilddirektora vietniece nacionālajā Lielbritānijas parādu atbalsta organizācijā (national UK debt charity).
- 13 mēnešus strādājusi privātajā sektorā, bet 10 gadi aizvadīti valsts sektorā darbā ar bezpeļņas organizācijām un labdarības iestādēm, kur attīstīti pamatīgi ētikas principi un uz klientu orientēts darba stils. Katie uzskata, ka nav organizācijas, kas būtu vēl vairāk fokusētas uz klientiem kā tās, kuras strādā ar neaizsargātiem cilvēkiem.
- Katie kaislība ir vienkārši rīkoties pareizi.
TĒMA
What happens when customer experience goes wrong
Customer Experience tends to focus on ‘Getting it right first time’, ensuring our customers have the best possible interaction with us. However, we all experience problems from time to time and when a customer impacting problem does occur, what do we do to ensure customer detriment is prevented? I am going to be talking about a proactive, customer focused approach to customer remediation when crisis occurs.