Rīga, 15. – 19. oktobris, 2018
Jau otro gadu nedēļas garumā viskarstākās mārketinga tēmas, atzīti vietējā un starptautiskā līmeņa eksperti pulcēs mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistus vienuviet. RĪGAS MĀRKETINGA NEDĒĻA | LOOP 2018 ir vērienīgākais notikums mārketinga nozarē Latvijā - nebijis formāts nedēļas ietvaros piedāvās seminārus, lekcijas un diskusijas. Apmeklēt vienu vai visus nedēļas pasākumus - paliek Tava izvēle!
6 iemesli iegādāties
biļetes jau tagad
RĪGAS MĀRKETINGA NEDĒĻA | LOOP 2018 ir vērienīgākais notikums mārketinga nozarē Latvijā - nebijis formāts nedēļas ietvaros piedāvās seminārus, darbnīcas, un lekcijas.
Pasākums nedēļas garumā
Apvienojoties Mārketnīcas un Digital industrijas pasākumiem, radies pilnīgi jauns formāts Latvijā, kur veselu nedēļu Latvijas mārketinga profesionāļi aicināti apgūt jaunas zināšanas, apmeklējot konferenci un seminārus, klausoties atzītos industrijas profesionāļos un piedaloties jauna formāta pasākumos.
Karstākās tēmas
Latvijas auditorijai īpaši piemeklētas tēmas un lektori. Atšķirībā no citiem pasākumiem, uzstāsies lielākoties vietējie lektori ar lokālām kampaņām un padomiem, kas vislabāk strādās tieši mūsu tirgū. Taču pasākumu atsvaidzinās arī vairāki ārzemju viesi.
Konference un semināri
Lai tēmu piedāvājums būtu plašs un uzrunātu katru interesentu – piedāvājam gan seminārus, gan lekcijas, interviju tiešraides, katrai dienai konkrēta, nozarē aktuāla tēma, kurā industrijas pārstāvji iepazīstina ar līdz šim labākajiem piemēriem un nākotnes iespējām.
Apmeklē jebkuru pasākumu
Nedēļas garumā plašas izvēles iespējas pat visprasīgākajam mārketinga nozares speciālistam. Izvēle apmeklēt visus pasākumus vai izveidot pašiem savu mārketinga nedēļas programmu, ir katra paša rokās!
Satiec citus Latvijas mārketinga speciālistus
Vienmēr esi gribējis satikt kādu kolēģi, kas strādā citā aģentūrā vai uzņēmumā, bet nekad nešķiet īstais brīdis? Šī ir iespēja neformālā vidē satikt simtiem nozares profesionāļu, uzdot interesējošus jautājumus un veidot jaunus kontaktus.
Afterparty
Rīgas mārketinga nedēļas noslēgums ir jānosvin! Atvelkam elpu pēc semināriem un konferences, lai vakarā tiktos neformālā gaisotnē, nostiprinātu jaunizveidotos kontaktus, pārrunātu dzirdēto un dalītos savā pieredzē. Tieši to darīsim LOOP afterparty!
Pirkt biļeti
Ko par mums saka
Atsauksmes par iepriekšējiem pasākumiem
Vīlands Associates
Radošās industrijas nekad nestāv uz vietas, tāpēc priecājāmies apmeklēt kvalitatīva satura pasākumu, kurā bija iespēja apmainīties ar viedokļiem arī ar citiem aizrautīgiem nozares pārstāvjiem. Paldies organizatoriem!
Raimonds Platacis
AbnormalEs redzu Mārketnīcu kā kvalitatīvu viedokļu platformu, kas ceļ citus un liek augt pašiem.
Baiba Gailīte
Rīgas DomePaldies par lieliski organizēto pasākumu - Mārketnīcas Ekspertu diena - un plašo programmas izvēli!
Kristīne Ilgaža
Lauku atbalsta dienestsPaldies par patiesi izcilo pasākumu - Mārketnīcas Ekspertu diena - ieguvu ļoti daudz jaunu ideju!
KANTAR TNS
Augstu novērtējam pavadīto laiku un ieguvumus no šī pasākuma. Organizatoru komanda bija atsaucīga un profesionāla visos sadarbības posmos un perfekti noorganizēja vairāku dienu konferenci. Sastapām un apmainījāmies viedokļiem ar daudziem mārketinga jomas profesionāļiem, kā arī paši ieguvām vērtīgas atziņas saviem pētījumiem. Priecāsimies piedalīties arī turpmāk!
Jekaterina Černobrovaja
Creamfinance Latvia
Kad vienlaikus vienuviet satiekas savas nozares profesionāļi, gatavi dalīties pieredzē un padomos, nav runas par to, iet vai neiet. Jāiet!
Rīgas mārketinga nedēļa | LOOP pērn bija viens no tādiem notikumiem Latvijas mārketinga dzīvē pēdējo 10 gadu laikā.
Lektori
Atklājam pirmos lektorus, kas piedalīsies semināros, konferencē un lekcijās. Saraksts tiks papildināts.
Programma
Rīgas mārketinga nedēļa ietver dažādus pasākumus - katrai dienai konkrēta, nozarē aktuāla tēma, kurā industrijas pārstāvji iepazīstina ar līdz šim labākajiem piemēriem un nākotnes iespējām. Pirmdienā livestream intervijās ar viedokļiem dalīsies vietējie reklāmas un mārketinga dižgari; Otrdienā, trešdienā un ceturtdienā – karstākās mārketinga tēmas ar ekspertu lekcijām un noslēgumā praktiski semināri. Piektdien – nedēļas kulminācijā – konference, kur uz skatuves sagaidāmi ne tikai vietējā, bet arī starptautiskā mēroga eksperti. Noslēgumā - LOOP Afterparty, lai brīvā gaisotnē aprunātos ar ekspertiem un atskatītos uz aizvadītajā nedēļā notikušo.
LIVESTREAM INTERVIJAS
Saruna ar JĀNI POLI
Saruna ar KASPARU EGLĪTI
Saruna ar MĀRI KALNIŅU
DIGITAL MARKETING / DIGITĀLAIS MĀRKETINGS
Reģistrācija
Influencers vs Key Opinion Leaders: Who is who?
Setting up Google ads for Success
Setting up Google Ads for success will overview core principles of the successful Google Ads account. Attribution, Audiences & Automation are becoming ever more important for anyone to stand out in highly competitive digital space. Presentation will focus on how practically these principles can be applied in real business cases.
Uzzināt vairākKafija
Everything you think about your analytics is probably wrong
Its become cool to be data driven. Using smart analytics is allowing brands to drive improvements in their marketing activity without the need for guess work. In this talk Russell will go through a number of ways brands are using data and show where they are not always seeing the full picture. This will range from the basics like conversion rate through to his passion topic, marketing attribution. Come to this talk to learn more about the mistakes even big brands are making and ensure that you’re set for an accurate and actionable analytics led future!
Uzzināt vairākMaking Video Marketing Work
Video looks great. And people engage with it. But how do you use it as an acquisition channel, to cost effectively drive new customers? Matt will talk about utilising your video content for paid and organic acquisition – including the delivery channels and formats you should use for maximum performance, and why. He’ll cover social video, programmatic video and pre-roll, including how to get the best out of YouTube, Facebook and other publisher’s around the web. Matt will also show some real client data on how customers interact with video, and discuss the proper measurement framework you should be using to get the most possible value from your video campaigns.
Uzzināt vairākThe Art of Digital Storytelling
Roland Williams of HiQ will share how digital storytelling continues to transform user-centric design and dive into a myriad of cases to explore the art form. Discover how engagement can lead to a deeper connection with a brand and why digital storytelling is here to stay.
Questions this talk will answer:
How can digital storytelling be used to empower brand experiences?
What is Brand EQ and why is it the nexus of digital storytelling?What are the origins of digital storytelling?
CUSTOMER EXPERIENCE / KLIENTA PIEREDZE
Reģistrācija
Patērētāju pieredzes veidošana mazumtirdzniecībā
Kā šobrīd mainās iepirkšanās pieredze? Vai nākotnē būs fiziski veikali?
Kā izmaiņas ietekmēs to, kā veidojam attiecības ar patērētāju?
Vai publisko telpu iespējams personificēt?
Uz ko likt stratēģiskos uzsvarus - online vai offline vidi?
Aplūkosim retail tendences, pasaules spilgtākos piemērus un dalīsimies ar praktiskiem padomiem par to, kur sākt, lai būvētu patērētāja pieredzi.
Loyalty facts & figures. Key factors responsible for the success of loyalty programmes worldwide
Key factors responsible for loyalty programmes, personalization, gamification and new Technologies
Uzzināt vairākVai pakalpojumam ir nepieciešams dizains
Dizains vairs nav tikai dizaineru privilēģija. Arvien biežāk un efektīvāk dizaina metodes un dizaineriem raksturīgs domāšanas veids tiek pielietots ar dizainu nesaistītās jomās, ļaujot dažāda mēroga starpdisciplināras problēmas risināt uz lietotāju orientētā veidā. Kas ir pakalpojumu dizains? Kā iekāpt klienta kurpes, ko tajās paveikt un kādēļ tas vispār ir būtiski? Ieskats servisa dizaina teorijā un praksē, kas ieskicēs pakalpojuma dizaina sniegtās priekšrocības pasaulē un Latvijā.
Uzzināt vairākKafija
The paradox of how technology can humanize your customer journey and create preference
Can technology be a key to create more human experiences? Can we use it to enhance what we do for our customers in ways that create preference and loyalty? Paradoxically, the answer is yes. If done well, more technology can indeed create more humanized experiences. For example, artificial intelligence can help discover smarter ways of being of relevant and of value to your customers. But, letting technology help you requires you to rethink how you organize yourself. Come and find out what it takes to let technology help you deepen the connection you build with your customers.
Uzzināt vairākWhat happens when customer experience goes wrong
Customer Experience tends to focus on 'Getting it right first time', ensuring our customers have the best possible interaction with us. However, we all experience problems from time to time and when a customer impacting problem does occur, what do we do to ensure customer detriment is prevented? I am going to be talking about a proactive, customer focused approach to customer remediation when crisis occurs.
Uzzināt vairākNarrative as a change agent
How modern companies develop market position, image, services and customer experience with Lean & Agile methods. What are the tools and processes needed to drive the Brand in the Digital era. How to speed up the transformation with versatile design competence.
Uzzināt vairākROLE OF MARKETING / MĀRKETINGA LOMA UZŅĒMUMĀ
Reģistrācija
Mārketinga loma uzņēmumā: par ko Tavā uzņēmumā atbild mārketinga vadītājs vs. par ko tam vajadzētu atbildēt?
Mārketingu Latvijā vēl joprojām bieži jauc ar reklāmu. Mūsdienu nežēlīgās konkurences apstākļos saprast atšķirību var nozīmēt izdzīvot. Turklāt Uzņēmumi daudz domā par pienākumiem, taču reti sadala atbildības. Tiks apskatīts piemērs, kādēļ mārketinga vadītājiem reizēm jāatbild par visa uzņēmuma rezultātu.Runāsim par to, ko nozīmē jēgpilns un ilgtspējīgs mārketings. Par to, kā atrast būtiskāko un fokusēties uz to, kā arī to, kā iespējot visas uzņēmuma struktūrvienības uzņemties līdzatbildību par mārketinga mērķiem.
Uzņēmumu pieredzes stāsti
Uzņēmumu pieredzes stāsti
Diskusija
Mārketinga loma un atbildības Tavā uzņēmumā?
Kā mārketingam veicināt pozitīvas pārmaiņas organizācijā?
Kā iedvesmot pārējos uzņēmuma darbiniekus pārmaiņām?
Kad konsultanti un aģentūras var palīdzēt?
Diskusijas dalībnieki:
Ināra Rubene, Tirdzniecības nams “Kurši” Mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītāja
Kristaps Siliņš, Mccann Rīga & White Label
Sigita Erdmane & Jānis Kļaviņš, Cogito Consulting
Inese Kalveite, Elko Grupa mārketinga vadītāja
Enno ,Ence “Milzu” vadītājs
Kafija
Employer Branding Strategy
Rekrutēšana ar mārketinga domāšanu
Marketer: born or made? Key competences, knowledge, attitude & reputation.
LOOP RIGA
Reģistrācija
The Future Life of the CMO
In this talk Tom covers some predictions of the future life of the Chief Marketing Officer including:
- Changing role within the boardroom
- Voice, AI and Big Data what does it mean for marketing
- What's not changing
- How to build the perfect team for the future
CRM. Now is time to get personal
In the presentation ‘(CRM) Now is the time to get personal’ I will show how we use creative campaigns to collect data, use data to come up with new creative campaigns and also how to use creative e-mail techniques to personalise campaigns better. This will be an inspiring presentation with a lot of examples of emailcampaigns for majorbrands, and some figures to show their success. Mostly listeners get inspired by the way our campaigns help them with breaking free from the focus on clicks and opens.
Uzzināt vairākThe Voice revolution is here – what is your game plan?
Voice Technology is disrupting how we interact with the world. This has happened before – with the Internet, Mobile, Social Media. Fast and brave adopters found ways to succeed. Now, Voice facilitates conversations, but also brings several challenges. What is the sound identity of your brand? How can Brands and Marketers leverage this sensory but non-visual medium? Join Sneha as she talks about the landscape, challenges and opportunities for Brands in Voice.
Uzzināt vairākKafija
GDPR pārdzīvojām, e-Privacy regula tepat aiz stūra. Ko iemācījāmies un kam gatavoties?
Ko mācīties no startapiem?
Kā jaunuzņēmumu pieeja mārketingam atšķiras no uzņēmumiem, kuri ir jau lieli un stabili?
Ko uzņēmumi, kas cīnās par izdzīvošanu, dara savādāk? Vai šī pieeja ir jauna un revolucionāra?
Kā mārketinga vadītāji var padarīt mārketingu efektīvāku un komandu produktīvāku? Kā palielināt mārketinga lomu uzņēmumā?
Analytics matters
The importance of digital performance measurement for all kinds of companies
Uzzināt vairākPusdienas
Klienti un aģentūras – kad PC satiek Mac”
Vai un kādas ir atšķirības starp klientu un aģentūru? Uztvere, kultūra, ekspektācijas.
Vai un kas vieno klientus un aģentūras? Ambīcijas, procesi, attiecības.
Kā atrast kopīgu valodu? Labā prakse, pieredze, padomi.
Paneļdiskusija
Kā izvēlēties īstos sadarbības partnerus?
Kritēriji atlasē? Konkursu organizēšana?
Vai eksistē pilna servisa aģentūras?
Kampaņas, kurās ir vairākas iesaistītās aģentūras?
Ikdienas sadarbība?
Aģentūra vs. frīlanceri?
Aģentūru apmaksas modeļi?
Diskusijā piedalās:
Ināra Rubene, “Kurši” mārketinga vadītāja
Edgars Pētersons, "Weekend" stratēģiskais plānotājs un partneris
Juris Piziks, "Mandmark" vadītājs
Agris Rencis, "Zelta Zivtiņa" zīmola vadītājs
Kristīne Kalniņa-Ūsele, Izpilddirektore, Guilty | Grey
Kafija
Marketing & simplicity: simple solutions increase sale
Some great successes and some great failures
How to meet rising customer expectations?
What is the role of data and insight in your customer strategies?
How is new tech impacting user experience and customer service?
And how do we measure all this?
Through successful case studies, find out how to build long-term loyalty, and avoid short-term fixes.
LOOP RIGA AFTERPARTY
Bārs "Mākonis Cocktails & Design" ielūdz LOOP RIGA dalībniekus uz atklāšanas ballīti, lai kopā nosvinētu Rīgas mārketinga nedēļas LOOP noslēgumu!
Ierašanās no pl.19:00
Adrese: Gustava Zemgala gatve 78, Rīga
Biļetes
Izvēle, apmeklēt visus pasākumus vai izveidot pašiem savu mārketinga nedēļas programmu, ir Tavās rokās!
Karte
Lai ērtāk plānotu nokļūšanu pasākumos, aplūko notikumu vietu karti.