Vilhelms Meisters

Vilhelms Meisters

WRONG Digital sociālo mediju direktors
Ceturtdiena 09.11.
16:30 - 17:00


7 gadu pieredze zīmolu sociālo mediju komunikācijā. Vada 6 cilvēku komandu, kas nodrošina sociālo mediju komunikāciju zīmoliem Latvijā un Baltijā, izstrādā sociālo mediju stratēģijas, veido un pārvalda digitālās kampaņas, konsultē un sniedz lekcijas par jēgpilnu sociālo mediju komunikāciju.

Intervija:
Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā? 
Neskatoties uz tehniskajām iespējām un trendiem, es teiktu, ka lielākais izaicinājums joprojām būs spēt gūt cilvēku uzmanību.

Kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība mārketinga nozarē Latvijā? 
Pārdomātākai stratēģiskai pieejai no uzņēmumu puses – joprojām tiek tērēts milzumdaudz naudas lietās, kas nestrādā vai rada mazu pievienoto vērtību, ignorējot citus kanālus vai pieejas, kas ļauj gūt efektīvākus rezultātus. 

Kāds, Tavuprāt, šobrīd ir nozīmīgākais digitālā mārketinga trends? 
Es parasti neesmu sajūsmā par lekšanu līdzi trendiem, jo bieži vien tas notiek bezmērķīgi. Social kontekstā es teiktu, ka, iespējams, fokuss uz Messaging, digital – mani pašu visvairāk interesē aizvien jauni Augmented Reality izmantošanas veidi, kas nu jau nonāk tajā punktā, kad var būt ne tikai izklaidējoši, bet arī daudzos un dažādos veidos palīdzēt ikdienā.

Kādēļ būtiski apmeklēt vismaz vienu mārketinga nozares pasākumu ik gadu?
Lai cik banāli tas neskanētu, digitālā mārketinga nozare ir viena no tām, kas mainās visstraujāk – ja lasām grāmatu par digitālo vai sociālo mediju mārketingu, kas iznākusi vakar, ir diezgan liela iespēja, ka jau šodien kas būtisks būs mainījies. Konferences ļauj izsekot lidzi visam notiekošajam ļoti koncentrēti.